Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 10 februari 2018

Mixed Media Artist Trading Cards (ATC's)



Hoi allemaal,
Het is weer mijn beurt om wat te laten zien hier op het blog.
Afgelopen woensdag heb ik weer een live uitzending gedaan op Facebook.
Ik maakte deze twee leuke Mixed Media ATC's (artist trading cards).


Ik maakte gebruik van twee stukjes karton en bewerkte deze met allerlei materialen.
Zwarte gesso als basis en daarna heb ik ze op kleur gebracht met Finnabair wax en verf.
Ik maakte twee verschillende kaartjes maar wel in dezelfde stijl. De ene in paars/groene kleurstelling, de ander meer blauw/zilver.


Je kunt hierboven de video nog even terugkijken, of bezoek ons YouTube kanaal. 
De gebruikte materialen vind je onderaan de post.


Leuk dat je weer een langskwam op ons blog.
Een fijne dag verder!