Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 6 november 2017

snow globe- winter wonderland

Hallo allemaal,

Het is echt een heerlijk knutselweertje als ik dit bericht schrijf.
Het waait en regent dus ik ben lekker aan het freubelen gegaan.

En met die leuke nieuwe snow globe 6002/0926 heb ik deze kaart gemaakt.


In het midden van deze swing card heb ik de snow globe verwerkt zonder
de staander die bij de snow globe hoort. Aan de achterkant van deze heb ik lichtblauw cardstock geplakt met mica ervoor waar witte sneeuwvlokjes op zijn verwerkt.
Aan de voorkant van de globe heb ik gewoon mica gebruikt.
Tussen de huisjes heb ik nog weer foamtape geplakt zodat ze wat verder van elkaar staan en het schudmateriaal er mooi tussen kan vallen.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is het prachtige Rustic Christmas 6011 / 0541
Ik ben er helemaal verliefd op, de kleurtjes, de patroontjes, helemaal mijn papier ;)

Aan de buitenkanten heb ik er nog een dwars strookje op geplakt.
En als versiering heeft de linkerkant de berkenbomen stans 6002/0928 gekregen waar ik een hertje tussen heb geplakt. En aan de rechterkant van de kaart heb ik de kale boom verwerkt die uit de 
"one of a kind" serie 6002/0636 Herfst komt . Helemaal bovenin de rechterhoek heb ik nog een deel van de winter wishes stans6002/0911 geplakt. Deze heb ik uit glitterkarton gestanst.


In het midden, bovenaan de snow globe, heb ik nog een poinsetta geplakt.
Deze mooie poinsetta / kerstroos komt uit de "one of a kind"  kerst set 6002/0584

Het was weer een plezier om deze kaart te maken, en wil hem dus ook graag met jullie delen.

Dan rest mij nog te zeggen, een fijne dag verder,

Noor! Design - One of a Kind - Snowglobe Noor! Design - Winter Wishes - BerkenstammenNoor! Design - Paperpad A4 - Rustic ChristmasNoor! Design - Happy Holidays - HulsttakjesNoor! Design - One of a Kind - Autumn Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en eens wat andere kleuren als wit voor de snowglobe! Groetjes Betha