Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 juni 2017

rusty bottle

Hallo allemaal,



Er komt iedere x weer leuk spul binnen bij Hobbyvision. en tja, ik houd er van om
van alles uit te proberen. En dit vond ik ook weer superleuk om te maken.
Ik zal het met jullie delen.





Ik ben eerst even tussen mijn lege flessen gaan snuffelen, ja,,ik bewaar altijd mooie lege flesen, want je weet maar nooit waar het goed voor is whahaha,,
En nu komt hij dus mooi van pas.



Het eerste laagje wat ik er op heb gesmeerd. met een sponsje, is Glas Effekt gel van Viva.
Dit heb ik goed laten drogen en ben de fles gaan versieren.


Ik heb er diverse dingen opgeplakt van metaal, hout, plastic enz..die ik in de loop der jaren overal verzameld heb hihi
Toen het naar mijn zin was ben ik de volgende stap gaan doen,


Ik heb de Rusty Paper & more geopend en heb er per kleur een sponsje bij gelegd.
Hiermee ben ik de fles gaan verven. Of eigenlijk is het meer tamponneren.


Een beetje van de Orange en de bruine door elkaar.
En waar ik niet bij kon met de sponsjes heb ik met een kwastje gedaan.


Toen de fles vol kleur zat heb ik het goed gedroogd.
Met een beetje hulp van mijn heattool, want ik heb nooit zin om te wachten hihi


Daarna heb ik de potjes Patina Copper rust en oxid open gemaakt en hiervan heb ik wat op mijn craftsheet gedaan. Daar heb ik wat met de sponsjes van opgenomen en op de fles getamponneerd.
Tot dat ik het genoeg vond. Dit geheel weer even gedroog, gaat best snel. en nu is hij klaar en mag hij bij mijn " zee" spulletjes staan ;)


Je kan het zelf aanpassen hoeveel groen of oranje je erop wilt.
Ik heb het een beetje gemengd.




Heel erg leuk om te maken.
En wat ook zo leuk is, je kan het roest spul overal op gebruiken.
Dus heb je b.v. een potje wat mooi is van model maar er verder niet meer uitziet, smeer er lekker deze Rusty van Viva over en je hebt een nieuw, oud lijkend, potje.

De potjes zijn los verkrijgbaar, maar ook zijn er setjes, Alleen zit hier niet het groen en oxid bij. En kan je alleen roest maken.


Viva Decor - Rusty Paper Patina - Oxid Viva Decor - Rusty Paper Patina - Grunspan Viva Decor - Rusty Paper Rost - Orange Viva Decor - Rusty Paper RostViva Decor - Kreativset Rusty & Patina
Viva Decor - Glas Design Mystic Set - Mystic Morning Prima Marketing - Resin Collection - Sheashells Rayher Hobby - Schelp & Metalen strooideeltjes maritiemRayher - Posthoorn schelpen in parelmoer schelp Finnabair - Mechanicals: Barn Stars
ScrapBerry`s - Resin embellishments - Seaside AnkerCharm/bedel - Frames 89 Scrap Unlimited - Mixed Media - 2 takjes stijl 3 Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug)Lijmpistool - Glue gun (on/off switch & ind.) 20w, stick 7 MM