Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 21 mei 2017

vuurtoren

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de vuurtoren zien.
Dit is een Card Art van Dutch Doobadoo.


De basis heb ik uit wit cardstock gesneden en bekleed met 
design papier van Noor!Design. Ik heb de delen van de vuurtoren om en om beplakt met rood en wit
designpapier. Waar de lampen zitten heb ik stukjes lichtblauw cardstock geplakt.
Helemaal in de top zit nog een sate prikker met een vlaggetje eraan.
In het midden vliegen nog wat meeuwen van Noor!Design en wat soft board steentjes van Doobadoo.
De deurtjes van de vuurtoren heb ik open gesneden.

En dit is de onderkant van de vuurtoren.
Eerst heb ik er de schelpenrand van Noor!Design opgeplakt.
Daar tegenaan de meeuw op de paal en de lopende meeuw.
Achter de schelpenrand heb ik nog het hekje en de wegwijzer geplakt.
Deze zijn eveneens van Noor!Design
Langs de randjes heb ik mijn favoriete crackle paint gedaan.
Met wat wit vissersnet en echte schepjes van het Scheveningse strand heb ik het afgemaakt.
Ik hou zo van dit thema....jullie ook?




Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Lighthouse  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Noor! Design - Seashore - Schelpenrand  Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw  Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout  Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout  Noor! Design - Paperpad A4 - Seashore  Joy! Crafts - Clearstamp - At the Sea tekstDecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White  Elizabeth Craft Design - Soft finish Cardstock A4 - 10VL - 270gr - Anita`s Choice  Vissersnet - 60x125 cm - naturel 

Geen opmerkingen: