Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 mei 2017

happy holiday

Goedemorgen allemaal !!

Zijn jullie ook al begonnen met kerstkaarten ??


Ik doe er zo nu en dan alvast 1 tussendoor :) ... dan hoef ik aan het eind van het jaar niet meer zoveel kerstkaarten te maken.


Ik ben alvast begonnen met de nieuwere artikelen van Noor! Design.

Ik heb het prachtige design papier Christmas Eve van Noor! Design gebruikt.
Dit zijn echt de traditionele kleuren voor kerst ... I love it !!!

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier.
Alle randen zijn met een distresser bewerkt.

Het kraft karton heb ik allemaal met een beetje witte gesso van Dutch Doobadoo bewerkt.

Aan de rechterkant van de kaart heb ik de nieuwe randmal met strikken gebruikt.

Het kerstplaatje is uit de nieuwe serie vintage plaatjes Happy Holidays van Noor! Design.
Deze heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design.
Deze heb ik uit wit karton gestanst.

Aan de rechtekant van dit plaatje heb ik de nieuwe lantaarnpaal uit kraft karton gestanst.
Deze komt uit de serie Winter Wishes.

Aan de linkerkant, onder het bloementoefje heb ik hulsttakjes gedaan.

Verder heb ik nog een papieren kleedje gebruikt, een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en een paar belletjes die ik met rood twine draad vast heb gebonden aan de lantaarnpaal.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Noor! Design - Paperpad A4 - Christmas Eve Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes  Noor! Design - Happy Holidays - Rand met strikken Noor! Design - Winter Wishes - Lantaarn Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flag Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Marianne Design - Bells Black & White WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy Paper Distresser - Tim Holtz

1 opmerking:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtig kaart. Dit is ook zulk mooi papier.
Groetjes Miranda