Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 9 maart 2017

vlinderkaart

Hallo,


Ik heb voor deze blogpost een vlinder kaart gemaakt met de mooie home and hapiness lijn van studio light.
 De vlindermal is uit de home and hapiness lijn. Het designpapier heb ik bewerkt met een achtergrondstempel.
 De uitgestanste vlindermal en de kleine bloemetjes komen uit stansmallen van de home and hapiness.
Bij deze lijn zijn ook verschillende uitdrukvellen, zowel afbeeldingen als labels en accesoires om een creatie op te pimpen.
De label heb ik bewerkt met de  crop a dile en heb ik een eyelet aangebracht in de label.

Ik heb de volgende produkten gebruikt:

Crop-A-Dile - Big Bit Aqua  Studio Light - Home & Happiness - Stansmal nummer 20 Studio Light - Home & Happiness - Stansmal nummer 21 Studio Light - Home & Happiness - Scrappapier SCRAPHH01 Studio Light - Home & Happiness - Stansvel EASYHH552 Studio Light - Home & Happiness - Stansvel EASYHH551 Studio Light - Home & Happiness - Stansvel EASYHH549

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen: