Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 31 oktober 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie weer een kerstkaart. En het is deze keer toevallig weer een CAS kaart geworden. Voor de basis van de kaart heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Shield 2 gebruikt. 



De basis heb ik overgenomen uit kraft, wit en zwart papier. Het kraft en wit heb ik alvast op elkaar geplakt. 

Voor de ijssterren heb ik de Dutch Doobadoo Mask Art Ice Stars gebruikt. Ik heb de mask op het zwarte papier gelegd en daarna ge-embost. Na het embossen met versamark bewerkt. En daarna met de goudkleurige panpastels erover gegaan. Ik ben eerst begonnen met de lichte kleur en daarna het donkere goud.


De poinsettia's komen uit de One of A Kind set van Noor! Design. Die heb ik rood gemaakt met de permanent red.



Daarna nog een banner met de kersttekst Merry Christmas erop. Voor de verdere afwerking nog wat parels met de Dutch Doobadoo Pearl Pen goudkleur. En klaar is de kaart. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Shield 2  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Ice Stars  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - Gold - 28ml  PanPastels - 9ml - Metallic Light Gold  PanPastels - 9ml - Metallic Rich Gold  

PanPastels - 9ml - Permanent Red  VersaMark Watermark Stamp Pad  Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Noor! Design - Clear stamps - Banner text

Geen opmerkingen: