Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 4 juni 2016

Het is hier fantastisch!

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien.
Jullie weten al dat ik echt fan ben van het maritieme thema. De vorige maand kwamen er al schitterende materialen van Marianne Design in dit thema uit. Deze maand is er weer een prachtige aanvulling hiervan uitgekomen.
Met deze materialen ben ik aan de slag gegaan.


Met Anja's label (LR0425) als basis heb ik een easelcard gemaakt.
Op het staande gedeelte heb ik achter de opening een afbeelding (IT585) gedaan. 
Op het water vaart een bootje (CR1279).


De strandstoelen (LR0424) staan al klaar op het strand.
Bij de meerpaal (CR1279) groeit wat zeewier (LR0332). En er hangt een anker (CR1275) aan die ik bewerkt heb met Inka gold zilver. Ook de kokmeeuwen (CR1279) zijn aanwezig.


Om de kaart te laten staan heb ik glinstersteentjes (JU0932) gebruikt.
Achter het open gedeelte van de mal zit een stukje design papier "Driftwood" (PK9134). Hierop een tekst (PL1505) gestempeld.

Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Marianne Design - Knipvel Tiny`s Sand & Sea 1  Marianne Design - Paperpad Driftwood  Craftable - Tiny`s folding dies - Nautic Craftable - Tiny`s Ocean set  MD Creatable - Dolphin  Marianne Design - Creatable Bear Chair  Marianne Design - Creatable Anja`s Label  Marianne Design - Project NL - Actief (T)huis

Geen opmerkingen: