Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 21 april 2016

Little Prince

Babykaartjes vind ik heerlijk om te maken. 
Ik verstuur er ook veel naar gezinnen bij ons uit de kerk.
Omdat er heel veel jongens de laatste tijd zijn geboren, is het handig om weer een voorraad te maken.

De babyfles van Dutch Doobadoo vind ik zo leuk voor babykaartjes.
Het design papier is "Vintage Baby" van Maja Design.
In de flower doily (LR0388) heb ik een lief babietje gestopt wat uit het design papier komt.
Een paar bloemetjes (LR0388) met wat blaadjes (LR0398) langs het plaatje. Een paar babyvoetjes (LR0305) erbij.
Op de "schroefdop" een label geplakt. En om de hals een strik van tule (JU0924) geknoopt waar een label met tekst (CS0922) op is gestempeld.
Op de doily en bloemen nog parels geplakt. 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Card Art - Zuigfles   Maja Design - Vintage Baby - Sweet Little Prince   Maja Design - Vintage Baby - Emphemera cards   Maja Design - Vintage Baby - Die Cuts   Maja Design - Vintage Baby - It`s a boy   Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Marianne Design - Clearstamp Baby teksten NL

Geen opmerkingen: