Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 9 februari 2016

romantic box

Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik dit doosje gemaakt en wilde dat toch graag even aan jullie laten zien.



Het is een doosje van ongeveer 10 x 10 cm.
Deze heb ik gemaakt van wit kartstock. Hiervoor heb ik eerst het laatje gemaakt.
Hiervoor heb ik wit kraft van 14 x 14 cm als volgt gerild.
Langs alle kanten 2 cm.
De rode streepjes knip je in en vouw alle rillijnen dubbel,
Doe op de blauwe vakjes wat lijm en plak het vast.
Om dit laatje maak je dan een "hoesje" door een strook wit kraft van 10 cm
er omheen te vouwen. Is de strook te kort dan plak je er aan de onderkant een strook bij aan.
Plak dit "hoesje" dicht en schuif het laadje er in.
Nu versieren maar !!


Ik heb langs de randen een mooi randstansje gebruikt van Noor!Design.
Op het doosje diverse lagen designpapier in blauwe tinten met daar tussen
wat bruin cardstock. Als laatste een mooie ronde sier stans van Noor!Design.
Met daar op een hartje gemaakt met een mal waar ik mod podge melting sticks 
heb in laten lopen door deze sticks in een lijmpistool te doen.
Het hartje wat er uit komt kun je dan naar wens kleuren met b.v. Inca gold.
Verder nog wat bloemen erbij en zo heb ik een doosje waar ik een mooie zakdoek in heb
gedaan. Het laadje kan geopend worden door aan het ringetje vast te pakken. Deze 
ringetjes van Joy!Crafts zijn vast te maken als een soort splitpen.

Ik hoop dat jullie weer een leuk ideetje hebben opgedaan.
En wie weet zien we elkaar a.s. zaterdag tijdens het 10 jarig jubileum van 
HOBBYVISION !!


En deze materialen heb ik gebruikt :

Stansmal Noor! Design - Cirkel (4stuks)  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 1  Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock white 30,5 x 30,5 cm  Plaid - Mod Podge High Temp Mod Melts - Milk White  Plaid - Mod Molds - WeddingDutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren

3 opmerkingen:

ADA zei

Super leuk lade doosje, ik ben gek op dit soort kadootjes, deze had ik nog niet, bedankt. GROETJES ADA

Wil Frutsel zei

Prachtig Janet!!
xx Wilma

Rikie Lansink zei

weer een leuk idee om te maken