Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 juni 2015

Relax, Belief en Smile

Goedemorgen lieve luitjes,

Mmmmmm, dat is weer echt afkicken. Geen zonnetje te zien hier en tis weer behoorlijk fris, mar ja dat hoort ook wel bij Nederland hè?!
We kunnen in ieder geval terug kijken op een weekend met lekker weer.

Ik heb vandaag een drieluikje om te laten zien aan jullie. 
Een drieluikje gemaakt met drie lege houten ornamenten doosjes van CraftEmotions.



Ik heb de doosjes eerst geverfd met Parelmoerverf roze en Top Deco Off White verf van Creall. Daarna ben ik op Tissuepaper gaan stempelen met Memento Tuxedo Black en die hele mooie achtergrondstempels van CratEmotions, tekst en klokken. Ook heb ik een notenbalkstempel en wat andere stempels van Marianne Design gebruikt.
Na het stempelen heb ik met de Multi Coat van CraftEmotions, een lijm en vernis inéén, het tissuepaper op de doosjes geplakt.
Ik vind het een supergave techniek, die ik op de ArtSpecially beurs heb gezien.

Toen ben ik met allerlei houten ornamentjes van CraftEmotions die ik eerst wit heb gemaakt met gesso( huisje, de woorden Relax, Belief en Smile, vogeltje en gears), bloemen, een gipsen engeltje van ScrapDelight, een chipboard klok en nog wat metalen embellishments de doosjes gaan versieren. 

Sorry dat de foto's niet allemaal even recht zijn genomen.........




Op het houten huisje heb ik de Crackle Paint van  DecoArt Media gebruikt. Vind het wel iets hebben.



Bedankt voor jullie bezoekje en een gezellige dag!!

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij HobbyVision:

Canvas Corp - Tissuestock 12 CraftEmotions clearstamps A6 - achtergrond tekst Clearstamp CraftEmotions - A6 - Achtergrond klokken CraftEmotions - Houten ornamenten - Tandwielen Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Tuinbank, bloem Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Happiness tekst Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Home Sweet Home Creall - Parelmoer verf - roze Creall - Gesso DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White CraftEmotions - Multi coat mat - 250ML  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Tuxedo Black

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Els zei

ontzettend mooi gemaakt.
Groetjes Els

Jenine zei

Echt heel gaaf!

Xx