Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 8 mei 2015

Sleutelkastje

Goedemorgen lieve luitjes,

Het is mijn beurt om hier een creatie te laten zien.
Graag wil ik dit sleutelkastje met jullie delen!

Ik heb er weer een Mixed Media projectje van gemaakt. Blijft zooooo leuk om te doen!!
Ik heb hiervoor een MDF huisje met trapgevel en een leeg houten ornamentendoosje bijv. van CraftEmotions gebruikt.
Jullie weten toch wel dat je die lege doosjes van de houten ornamentjes niet moet weggooien hè?!
Daar kun je zulke leuke projecten mee maken!!


Ik heb eerst het MDF huisje met een ptolood grof nagetrokken op een stuk zelfklevend canvas. Dit canvas heb daarna op een stevig glad stuk papier geplakt en daarna het huisje met potlood nagetrokken op het canvas en uitgeknipt aan de binnenkant van de lijntjes. Daarna met de Multicoat van CraftEmotions het geheel op het MDF huisje geplakt. 
Met gesso van Creall het canvas en de randjes van het huisje ingesmeerd en daarna met de structuurpasta van DutchDoobaDoo en een maskstencil Sierhek van CraftEmotions de structuur aangebracht.

Verder het huisje aangekleed met een stukje gaasverband, softboard losse stenen van Dutch DoobaDoo, varenbladen gemaakt met Creall lichtgewichtklei en een siliconenmal van Wilton, een lijstje gemaakt met Creall lichtgewichtklei en een siliconenmal van Martha Stewart, echte revetten  en een echte veer, roosjes en houten letters, een houten sleutel en houten takjes van CraftEmotions.
Alles weer ingesmeerd met de gesso en toen ben ik gaan sprayen met mijn zelfgemaakte sprays van de Creall Parelmoerverven, kleuren Blauwgroen, en Roze, en de Creall Metallic Zilver en de spraybottles van Nellie's Choice.


Aan de achterkant van het huisje en in het houten doosje heb ik met de multicoat het Designpapier van de Happiness paperstack van CraftEmotions geplakt. Maar eerst heb ik deze geweldige achtergrondstempel Home Sweet Home met Memento Tuxedo Black op het papier gestempeld. Home Sweet Home zijn houten ornamentjes van CraftEmotions. Het doosje heb ik geverfd met de Creall Zilver Metallic.
Drie kleie haakjes in het doosje gedraaid en met twee kleine scharniertjes heb ik het "deurtje" aan het "kastje" vastgemaakt.


En omdat niet iedereen van een sleutelkastje houdt of een leeg houten ornamentendoosje heeft, laat ik hieronder zien dat je ook van alleen het huisje een "sleutelbewaar-huisje" kunt maken.
Leuk woord trouwens hahahah!!

Ik heb de haakjes in het MDF gedraaid, een haakje aan de achterkant van het huisje bevestigen en hangen maar.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Gezellig dat jullie ons blog weer een bezoekje zijn komen brengen.

Wens ik jullie allemaal een fijn weekend en een gezellige moederdag!

Gebruikte materialen (klik op het plaatje en je wordt direct doorgelinkt naar de webshop van HobbyVision)

CraftEmotions MDF basisvormen - huis trapgevel (2delig) Canvas Corp - Canvas Sheet (unsewn) 100% Cotton 12 CraftEmotions - Multi coat mat - 250ML Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Mask stencil - CraftEmotions - High Tea Rose - Sierhek A5 Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose BricksHouten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Terras Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Home Sweet HomeCraftEmotions - Houten ornamenten - Ornamenten sleutel en slot Houten ornamenten - CraftEmotions - 16,8 x 16,8 cm - Alfabet groot Creall - Gesso Wilton - Fondant Mold - Fern Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Decorative Creall - Pearlescent verf - Blauwgroen Paperpad CraftEmotions - Happiness A5 Memento inktkussen - Tuxedo Black Clearstamp CraftEmotions - Achtergrond Home sweet home

Geen opmerkingen: