Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 22 april 2015

Wedding !!!

Hallo allemaal !!

Zo ... dat was even wennen vandaag zeg, brrrr ..... na een paar dagen mooi weer met veel zon, was het vandaag een grijze en koude dag.
Hopelijk gaat morgen het zonnetje weer schijnen ;)


Maar niet getreurd, met dit weer heb je dan wel even de tijd om een kaartje in elkaar te flansen :)

Ik ben deze keer begonnen met een Dutch Doobadoo Shape Art mal.
De grootste heb ik gesneden uit kraft karton, 1 slag kleiner uit wit karton en vervolgens nog 1 slag kleiner uit het design papier van Noor! Design "Spring".

Het plaatje heb ik van internet gehaald en geprint op glossy fotopapier.

Vervolgens heb ik de kaart versierd met allemaal Noor! Design artikelen :)


Ik kreeg vanmiddag de nieuwe Viewmaster stans, wowwwww ... echt helemaal te gek !!
Dussss ... gelijk maar op mijn kaart verwerkt hahahaha.
Ik heb hem uit wit karton gestanst, daarna geƫmbost en vervolgens het opgehoogde gedeelte ingekleurd met PanPastel.


Op een trouwkaart mag natuurlijk een weddingcake niet ontbreken :)
Ik heb bovenop de taart een plakparel in de vorm van een hart geplakt, de ribbellijnen heb ik bewerkt met Liquid Pearls White Opal van Ranger.


Rechtsboven heb ik de mooie hartenrand gebruikt.
Natuurlijk heb ik alles weer een beetje bewerkt met witte Crackle Paint :)


Onder het bloementoefje heb ik de mooie swirl gedaan, ook deze is ingekleurd met PanPastel.

Onder het geheel zie je aan de rechterkant nog een stukje van de mooie blauwe vierkante mal.

Verder heb ik nog een stukje verbandgaas en een stukje kant gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Wil je deze kaart in het echt bewonderen, dat kan natuurlijk, want 2 mei a.s. geef ik een demo bij HobbyVision en laat jullie daar alle nieuwe artikelen van Noor! Design zien :)


Misschien tot dan !!!\

Voor nu alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx


Gebruikte materialen ... klik op het onderstaand plaatje om naar de winkel te gaan!

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Label   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Just Married - Tekst      Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Just Married - Taart 2 delen      Noor! Design - Sending Love - rand met harten   Noor! Design - Blauwe mal - 2 vlinder   Noor! Design - Paper bloc - A5 - Spring   WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White   PanPastels - Pearl (6) & Mediums (4) Tray-Kit   Rayher - Plastic mini parelhart   Liquid Pearls Glue - .5 Ounces - White Opal



Geen opmerkingen: