Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 24 maart 2015

Spring!


Toen dit mdf pakketje in de bus viel wist ik meteen dat ik dat met het prachtige Pion design papier a day in may wilde maken.. Dat groen is zo moooi!
Ik heb wel eerst al het mdf beinkt en daarna op papier uitgetekend en gesneden. Ook op het design papier heb ik de randjes beinkt.
Om de paashaas heb ik een strik van Raffia gemaakt met een bloem erop geplakt met een bedeltje eraan.
Natuurlijk passen de Dutch Doobadoo eitjes hier perfect bij. Ze zijn eigenlijk wit maar met een beetje inks past het perfect bij het papier.
De letters heb  ook een beetje bruin gemaakt en deze op het halve ei geplakt met een ei randje eronder.


Om de bodem heen heb ik 5 keer de border van Noor! Design geplakt. Toen kon ik het geheel
vullen met mos.
Daarin natuurlijk wat eitjes gelegd, een bos takken en her en der wat bloemen en blaadjes.
De takken achter het geheel en de grassprietjes vond ik wel een mooie afwerking eraan.

Ik zou zeggen ga ook met dit leuke mdf setje aan de slag, Het voorjaar komt er aan en paas feest dan past dit geweldig leuk in de woonkamer!


Scrappapier Pion Design - A day in may - Borders  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 2  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1  Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Eieren  Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders
IJslands-mos - donkergroen    Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR)  Distress inkt - Vintage photo   Paper Distresser - Tim Holtz  Noor! Design - MDF - Haas / ei / gebroken ei / onderstel

Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Alfabet klein 


1 opmerking:

Els zei

Wat een pracht paas decoratie is dit.
Groetjes, Els